סדנאות וקורסים

ההדרכות מתחילות בתהליך איתור צרכים ועבודת הכנה, במטרה להכיר את הארגון, את הסוגיות המעסיקות אותו, ו"לבנות" הדרכה הנותנת מענה מיטבי ללקוח. בהדרכות מועבר ידע פרונטלי, תיאוריות רלוונטיות, עבודה בקבוצות, שאלונים, דפי עבודה אישיים, תרגול, סימולציות ודיון במליאה. הסימולציות לקוחות מעולם התוכן של המשתתפים, ובמידת הצורך ובהתאם לנושא המועבר נעשה שימוש בטלוויזיה במעגל סגור, ובתום הצילום- ניתוח ותובנות. במהלך הסדנאות המשתתפים מקבלים משובים, ובסיום ההדרכה מחולק חומר רקע תאורטי. ההדרכות כולן מועברות באופן חוויתי ומשתף, ובמעורבות מלאה של משתתפי הסדנאות. ההדרכות מועברות במגוון נושאים, וכל הדרכה נבנית ומותאמת לצרכיו הייחודיים של הלקוח, בהתאם לאופי העבודה והמשתתפים.
איך להפוך את השירות ל-WOW
שירות הוא צירוף של עמדות פסיכולוגיות, תהליכי עבודה ותשתית פיזית שתכליתן להביא לשביעות רצונו של הלקוח. זהו תהליך פרואקטיבי של הנדסת שביעות רצון הלקוח: יצירת שביעות רצון והנעה מתמשכת של שינויים....
מיומנויות שיווק ומכירה
"לחשוב כמו דג ולא כמו דייג" בהעברת מסר החשיבה צריכה להיות בעיני הלקוח: מה יניע אותו, מה גורם לו להתנגדויות, מה הצורך שלו, איזו תקשורת תהיה נכונה ביותר ומה התועלת שיפיק הלקוח מביצוע העסקה....