סדנאות וקורסים

ההדרכות מתחילות בתהליך איתור צרכים ועבודת הכנה, במטרה להכיר את הארגון, את הסוגיות המעסיקות אותו, ו"לבנות" הדרכה הנותנת מענה מיטבי ללקוח. בהדרכות מועבר ידע פרונטלי, תיאוריות רלוונטיות, עבודה בקבוצות, שאלונים, דפי עבודה אישיים, תרגול, סימולציות ודיון במליאה. הסימולציות לקוחות מעולם התוכן של המשתתפים, ובמידת הצורך ובהתאם לנושא המועבר נעשה שימוש בטלוויזיה במעגל סגור, ובתום הצילום- ניתוח ותובנות. במהלך הסדנאות המשתתפים מקבלים משובים, ובסיום ההדרכה מחולק חומר רקע תאורטי. ההדרכות כולן מועברות באופן חוויתי ומשתף, ובמעורבות מלאה של משתתפי הסדנאות. ההדרכות מועברות במגוון נושאים, וכל הדרכה נבנית ומותאמת לצרכיו הייחודיים של הלקוח, בהתאם לאופי העבודה והמשתתפים.
סדנת ניהול ומנהיגות
אנו חיים בעולם משתנה ותחרותי, המציב אתגרים בפני מנהלים וארגונים. "כללי המשחק" הניהוליים משתנים, המורכבות עולה והסביבה הדינמית מחייבת למידה והתעדכנות תמידיים....
צוות מנצח-פיתוח עבודת צוות
צוות זאת מערכת שצריכה אבחון ותחזוק שוטף הן בצד המשימתי, הן בצד החברתי, והן בצד הפרטני צוותי עבודה רבים עובדים באופן מיטבי ותוך שיתוף פעולה ואחריות משותפת במטרה למקסם את התוצאות העסקיות של הארגון...
משוב והערכת עובדים
מנהלים, ראשי צוותים ומנהלי פרויקטים נדרשים לבצע הערכת עובדים תקופתיות ולתת משוב לעובדיהם על ביצועיהם, עמידה ביעדים, תפוקות ועל התפקוד הכולל שלהם....
הנעת עובדים
פתגם ידוע אומר: "יותר קל לעצור סוסים דוהרים, מאשר להריץ סוסים מתים". ואכן הנעת עובדים, היא שם המשחק כאשר מדובר באפקטיביות ניהולית. מנהלים נדרשים להוביל את העובדים למצוינות בארגון....
ניהול זמן
לכל אחד מאיתנו בנק הנקרא: זמן. בכל בוקר אנו מזוכים ב-86,400 שניות, ובכל לילה מה שלא נוצל הולך לאיבוד...
ניהול ישיבות ודיונים
ישיבות ודיונים הם תופעה יום-יומית מוכרת וידועה. ככל שהמציאות הארגונית הופכת מורכבת יותר הופכת הפגישה בין אנשים בארגון, לכל תכלית שהיא, חיונית ביותר. ...